Budowanie marki osobistej jest obecnie uznane przez wielu rekruterów za konieczność. I nic dziwnego, bo może pozytywnie wpłynąć na rezultaty naszej pracy. Kandydaci chętniej odpowiadają na […]
Ulubiona platforma wszystkich sourcerów stale się zmienia. Część funkcji odchodzi w zapomnienie, pojawiają się też nowe funkcje LinkedIn… nie wszystkie co prawda pozostają z nami na […]
LinkedIn to podstawowe narzędzie pracy rekruterów w Polsce. W badaniu ROC Polska w 2019 roku 82% respondentów wskazało, że korzysta z LinkedIn do wyszukiwania kandydatów. A […]
Swego czasu pisałam o tym jak udostępniać ogłoszenia o pracy w social media, było to jednak bardzo dawno, a w tym temacie wiele się przecież zmienia. […]
Dużo mówimy o tym, jak ważne są społeczności talentów (w rekrutacji możemy spotkać się z pojęciami takimi jak „talent pipeline”, „talent community”), stosunkowo mało jednak jest […]
Od jakiegoś czasu, a intensywniej od zeszłego tygodnia, słyszeliście może o tym, że zostaje wprowadzony nowy regulamin LinkedIn. Ja usłyszałam o nich z kilku źródeł a sam […]
Facebook najlepszym przyjacielem rekrutera? Jeszcze do niedawna było to zupełnie nie do pomyślenia. Tym niemniej kilka lat temu zaczęło się na Facebooku pojawiać coraz więcej grup […]
Kiedy rozpoczęłam pracę w rekrutacji, moi managerowie założyli, że w tematach związanych z social media jestem ekspertem. Wiadomo, Millennials. A tymczasem nic podobnego. Miałam co prawda […]
Buffer to usługa skierowana w zamyśle dla osób pracujących w marketingu, ale świetnie nadaje się też dla rekruterów. Jeśli Twoi kandydaci korzystają z mediów społecznościowych poza […]